Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija (HKKKKI) objavljuje javni poziv za prijavu na natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta Mjeseca kreativnih i kulturnih industrija koji će se održati od 16. svibnja do 21. lipnja 2016.

Natječaj je otvoren do 20. veljače 2016.

Prezentacija idejnog rješenja treba sadržavati:

1. Znak i/ili logotip – uz osnovne standarde: pozitiv, negativ, odnos znaka i logotipa, sustav karakterističnih boja (uporaba znaka u boji i/ili crno-bijeloj varijanti), definiciju karakterističnog pisma (primarna i eventualno sekundarna tipografija), minimalni prostor, dopuštena umanjenja, upotreba u različitim formatima /vertikalni i horizontalni – sve prikazano u svim varijantama korištenja znaka / i logotipa

2. Prikaz primjene na primarnim komunikacijskim sredstvima: memorandum, posjetnica, CD omot, olovka, akreditacija

3. Prikaz primjene na promotivnim materijalima: brošura (naslovnica i prijelom) i letak

4. Prikaz primjene na oglasnim materijalima: plakat, oglas, web banneri

5. Prikaz primjene u digitalnom okruženju – prikaz naslovnice i jednog linka zasebne web stranice projekta, Facebook naslovnica

6. Kratak i jasan tekstualni opis rješenja na hrvatskom jeziku

Natječajnu dokumentaciju možete preuzeti na: http://hkkkki.eu/vijesti/mjesec_kreativnih_i_kulturnih_industrija.html