Godišnja izložba ostvarenja
Publicistički opus 1986. – 2020.
O projektu (tekst autora):
Kuća bez serklaža kao crkva bez vitraža
Rad internacionalno priznatog novinara Borisa Dežulovića je, u dobrom svom dijelu, znanstveno-istraživački rad u domeni urbanizma i arhitekture i sve isprepletenosti te profesije s društvom.
O hrvatskoj arhitekturi i urbanizmu u jednoj rečenici.
Više od trideset godina piše isti tekst o strateškim zamislima poput Dalmatinskog zaleđa kao hrvatske Provanse; o zakonskim olakšicama, zemljištu, koncesijama, urbanističkim planovima i komunalnoj infrastrukturi za terene i nekoliko stotina luksuznih apartmana na Srđu, na Vrulji; o urbanističkim teroru jednog gradskog službenika; o arhitektu mostova Juri Radiću; o superstar arhitektu Anti Vrbanu; o urbanim memorijama kao što je mjesto srušene moderne zgrade iz opusa Josefa Kodla na čijem mjestu vlasnik Birkenstocka gradi megaluksuzni hotel; o još više drugih megaluksuznih arhitektonskih ostvarenja suvremene hrvatske arhitekture; posebno o suvremenoj sakralnoj arhitekturi,npr. reportaža s otvaranja veličanstvene crkve Presvete obitelji u Solinu; o arhitektonskim fikcijama kao što je stadion bez atletske staze po projektu čuvenog splitskog arhitekta Frane Gotovca; Horvatinčićevim bagerima, stavu Komore i Udruženja, pratećem stavu brončanih glava sa zulufima Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, o gostovanju arhitektonske reprezentacije Bijenalu suvremene svjetske arhitekture;
i najposlije i nažalost,
o nemilim događanjima u Baniji koja su otkrila realnost realizacija s kraja hrvatskih 90-tih godina.